2012-05-10

Ogłoszenia - maj 2012


Jak łatwo zauważyć, niniejszy blog nie jest poświęcony jednej konkretnej niszy - wrzucam tu różne ciekawostki. Niezbyt lubię pisać o sobie ani dzielić się przemyśleniami, natomiast uwielbiam dzielić się tym, co uważam za interesujące (między innymi dlatego tak spodobała mi się idea prowadzenia bloga). Ponieważ moje zainteresowania są w większości hermetyczne, chętnie przyjmę wszelkie sugestie o tym, co interesuje osoby, które tutaj zaglądają. Chcecie więcej notek o magii, o historii medycyny, o truciznach, o mitach, baśniach i symbolice? A może o świecie Krzyczącego?

Proszę, piszcie w komentarzach, co Was interesuje i czego sobie życzycie. W ogóle komentarze do każdej notki są zawsze bardzo (!!) mile widziane. Nowo przybyłych zachęcam do zapoznania się z indeksem wpisów.

Z wieści ogólnych - wydawnictwo Norbertinum wprowadziło z powrotem do sprzedaży wysyłkowej mój tomik wierszy "Ostatni z żyjących" (linkuję całą ofertę ich księgarni w dziedzinie poezji - tomik jest na liście, trzeba przewinąć stronę w dół). Można go nabyć za zawrotną cenę 5 zł :) Zamieścili obok nieaktualny biogram z 2006 r., ale o to już mniejsza ;) 

Trzeci tom cyklu żmijowego pisze się dzielnie, już malutko zostało do końca. Objętość będzie miał podobną, jak „Dwie karty” i „Pośród cieni”, czyli ok. 470-500 tys. znaków. Niestety nie wiadomo, czy opóźniona premiera tomu 2. (zapowiedziana aktualnie na Polcon 2012) nie odsunie się w czasie po raz kolejny - ale to już nie zależy ode mnie.

I jednak już widać, że będą cztery tomy (przez chwilę rozważałam skondensowanie cyklu w trylogię, ale okazało się to niewykonalne).

Ostatnia już wiadomość - moje opowiadanie „Mędrcy świata” zgarnęło II nagrodę w pewnym konkursie literackim. Podobno trafi do materiałów rozdawanych przy okazji Warszawskich Targów Książki, będzie też można je przeczytać na portalu Duzeka.pl (gdy tylko się tam pojawi, wrzucę linka). 


3 komentarze:

  1. Gratulacje!100 następnych zwycięstw!
    A ten tomik wierszy to ja chętnie!

    Chomik

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam,wydawnictwo w porządku,zadzwonili, wysłali,przesyłka doszła po tygodniu.
    Ładne wiersze.
    Chomik

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydawnictwo istnieje już bodaj od 20 lat, powstało tuż po transformacji ustrojowej :) A co do wierszy - miło mi :)

    OdpowiedzUsuń