2012-06-07

Współczesne zaklęcia miłosne

Ogłoszenie dodane 28.04.2013:

Drodzy czytelnicy! Niezwykła popularność wpisów o zaklęciach miłosnych, przyznam, jest dla mnie zaskakująca w XXI wieku, ale skoro przybywacie tutaj całymi tłumami, te przepisy - zaczerpnięte z anglojęzycznej strony poświęconej magii Wicca - najwyraźniej mogą się Wam do czegoś przydać (ja zamieściłam je tutaj wyłącznie jako współczesną ciekawostkę kulturową i ew. źródło inspiracji dla osób piszących fantasy). Wedle mojej najlepszej wiedzy, wprowadzenie ich w życie nie powinno Wam zaszkodzić bardziej, niż noszenie na szyi ząbka czosnku albo spluwanie przez lewe ramię na widok czarnego kota. Przy okazji skorzystają kwiaciarze oraz producenci świec ;)

Podkreślam też na wszelki wypadek, że ja sama nie praktykuję magii!!!!! Nie ma sensu pisać do mnie maili z prośbą o pomoc w tej dziedzinie!!!!!!

--

Żyjemy w epoce lotów kosmicznych, Internetu i biotechnologii, ale wcale nie znaczy to, że ludzie przestali wierzyć w czary. W USA nadal popularne są obrzędy wywodzące się z tradycji hoodoo - ludowej magii afroamerykańskiej. Na całym świecie żyją też wyznawcy Wicca, neopogańskiej religii, której istotnym elementem jest praktykowanie białej magii. 

Narzędzie wyszukiwania słów kluczowych Google AdWords podaje, że liczby miesięcznych wyszukiwań na hasła powiązane z magią miłosną przedstawiają się następująco:

zaklęcia miłosne - 5400
zaklęcie miłosne - 4400 
czary zaklęcia miłosne - 1600
magia miłosna - 1300

A gdy sprawdzimy słowa kluczowe w języku angielskim, robi się naprawdę ciekawie:

love spell - aż 165 000 wyszukiwań miesięcznie! Ciekawostka: to dokładnie tyle samo, co na hasło fantasy books ! 

free love spells - 18 000
love spells that work - 14 800
love potions - 49 500. Tyle samo, co na hasło chocolate gifts!
voodoo love spells - 4 400

Można stąd wnioskować, że magia miłosna w dzisiejszych czasach cieszy się uderzająco dużą popularnością. Sądząc po tym, czyjego autorstwa są zaklęcia zamieszczane na stronach internetowych, praktykują ją głównie kobiety.

Powiem od razu: mój ścisły, racjonalny umysł uważa, że jedynym odpowiednim miejscem dla czarów jest książka fantasy. Ale opisy rytuałów lubię czytać, bo czasem można podchwycić z nich jeden czy drugi ciekawy literacko pomysł. Poza tym są fascynujące w swej, nazwijmy to, egzotyce światopoglądowej.

Poniżej przytaczam cztery zaklęcia miłosne zaczerpnięte ze strony Everything Under the Moon, gdzie w dziale Love Spells zainteresowani znajdą mnóstwo podobnych (niestety, wszystkie po angielsku). 



(Zdjęcie: Paolo Neo, Copyright Free Images)


Zaklęcie "myśl o mnie"

Czar ma za zadanie wzbudzić miłość w upatrzonej osobie. Warunkiem jego zadziałania jest, aby czarodziej/ka przynajmniej raz rozmawiał/a z tą osobą i znał/a jego/jej pełne imię.

Składniki:

- przenośny ołtarzyk
- czerwona świeca

Wyjdź na dwór w piątkową noc. Nakreśl na ziemi krąg, a na jego północnym skraju ustaw ołtarzyk. Zawezwij Strażników Żywiołów. Wyryj na świecy imię osoby, którą kochasz. Przed zapaleniem świecy stań tak, aby padał na nią blask księżyca, i wyrecytuj następujące zaklęcie:

Diano, bogini miłości,
Proszę, byś mnie wysłuchała.
Proszę, pozwól aby [podać imię]
Posyłał ku mnie swoją miłość.
Niech tak będzie.

Następnie zapal świecę i powiedz:

Myśl o mnie dniem i nocą, [podać imię]. 

Pocałuj zapaloną świecę. Następnie przez ok. 30 sekund wpatruj się w płomyk, wizualizując siebie oraz osobę, którą kochasz, razem - zakochanych i szczęśliwych. Pozwól świecy wypalić się do końca.

(Autorka: Alys Fei Moonwolf)



 (Zdjęcie: Paolo Neo, Copyright Free Images)
 

Zaklęcie czerwonego jabłka 

Rytuał przeznaczony jest dla osób, które chcą sprawić, by partner/ka kochał/a ich bardziej, na przykład w sytuacji, gdy ta miłość wyraźnie osłabła.

Składniki:

- czerwone jabłko
- 3 łyżki miodu
- 3 łyżki cukru, najlepiej brązowego
- kawałek tektury
- długopis lub pióro (najlepiej piszące na czerwono)
- opcjonalnie: zdjęcie ukochanego/ukochanej
- nożyk
- majtki osoby przeprowadzającej rytuał :)

Odetnij czubek jabłka i wydrąż środek (tak, jak drąży się dynie na Halloween).

Na kawałku tektury napisz personalia ukochanego/ukochanej oraz jego/jej datę urodzenia. Włóż tekturę do środka, ewentualnie wraz ze zdjęciem ukochanej osoby (wówczas czar będzie silniejszy). Dołóż 3 łyżki miodu, 3 łyżki cukru i z powrotem nakryj jabłko odciętym czubkiem.

Zawiń jabłko w swoje majtki (weź parę, której nie będziesz już nigdy używać), następnie umieść w hermetycznie zamykanym plastikowym pojemniku, postaw pojemnik w najdalszym kącie szafy i nie dotykaj przez cały tydzień.

Z upływem dni jabłko zacznie mięknąć, a wraz z nim będzie miękło serce obiektu. Po upływie tygodnia sprawdź, jak miękkie jest jabłko. Jeśli pozostaje twarde, przetrzymaj je jeszcze dzień lub dwa; jeśli zupełnie zmiękło, zakop je w ziemi.

(Autor nieznany)
--- 

Zaklęcie wykorzystujące ziarenka jabłka

Poniższy czar należy rzucać w piątek, gdyż jest to dzień, którym rządzi Wenus, planeta miłości.

Składniki:

- kawałek różowego kwarcu
- czerwona róża
- czerwone jabłko
- zielona świeca
- czerwona lub różowa świeca
- lampka na olejek
- olejek różany

Na przeprowadzenie rytuału wybierz porę, kiedy wiesz, że nikt nie będzie ci przeszkadzał. Przygotowując składniki, myśl o miłości, którą pragniesz zaprosić do swojego życia.

Zapal lampkę z olejkiem oraz obie świece. Przed świecami połóż czerwoną różę. Zaciśnij w dłoni różowy kwarc i wpatrując się w płomyki świec, powtarzaj następującą inwokację:

Archaniele Anaelu, przyzywam cię w dniu Wenus
Abyś spełnił moje życzenie
Proszę o wieczną i prawdziwą miłość
Niechaj płomień świecy
I zapach róży
Przyniosą mi ją z daleka
I ofiarują mi to, czego pragnie moje serce.
Niech tak będzie.

Podziękuj Archaniołowi Anaelowi za pomoc. Pozostaw świece, by się wypaliły do końca. Zjedz jabłko i zachowaj ziarenka.

Umieść różę, ziarenka jabłka oraz różowy kwarc na parapecie okna, gdzie będzie na nie padać światło księżyca. Nazajutrz rano, zaraz po przebudzeniu, zasadź ziarenka w doniczce z ziemią.

Podlewaj ziarenka regularnie, a gdy zakiełkują i urosną, w twoim życiu pojawi się miłość. Różę wstaw do wazonu, a kiedy zwiędnie, zasusz płatki i przechowuj je w bezpiecznym miejscu wraz z różowym kwarcem – będzie to gwarantować trwałość skutków zaklęcia.

(Autor nieznany)
---

Miłosna butelka czarownic

Butelki czarownic są popularnym środkiem w sztuce magicznej. Zwykle wykorzystuje się je w celach ochronnych, ale mogą też służyć jako talizman sprowadzający miłość.

Składniki:

- szklany słoik
- woda źródlana
- kropla twojej krwi
- pasmo twoich włosów
- ekstrakt z wanilii
- różowy kwarc
- opcjonalnie: rośliny (jedna lub więcej z następujących: kolendra, cynamon, hiacynt, lukrecja, yerba mate, ruta, mirt, jaśmin, cytryna, lawenda, róża, mięta pieprzowa, tymianek bądź śliwa)

Umieść wymienione wyżej substancje w czystym słoiku i dobrze zakręć. W piątek lub podczas pełni księżyca zagrzeb słoik niedaleko wejścia do swojego domu, wizualizując jednocześnie, jak do twojego życia przyciągana jest miłość. „Butelka czarownic” będzie działać przez rok i jeden dzień.

(Autor nieznany)

---

Podkreślam na wszelki wypadek, że ja osobiście nie praktykuję magii, a co za tym idzie - nie umiem nic powiedzieć na temat skuteczności powyższych przepisów. Nie przyjmuję też reklamacji!



6 komentarzy:

  1. Teraz myślą o meczach i żadna świeczka tu nie pomoże...
    Chomik

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe, fakt :) No to nie ma innego wyjścia, jak tylko iść oglądać mecz razem z nimi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Eeee,komputery wolne!

    Chomik

    OdpowiedzUsuń
  4. przedmioty to tylko symbole które mają pomóc tobie w 'aktywacji' macy magicznych ;) jak się nie wie co z czym je to takie palenie świeczek to zwykły teatrzyk i nic więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem 28 letnią kobietą, która przeżywała wzloty i upadki. Jednak uczucie pustki po tym jak zostawia Cię ukochana osoba jest zdecydowanie gorsze aniżeli utrata pracy czy przyjaciółki. Dla mnie to był jakiś koszmar, masakra, przestało mi zależeć na czymkolwiek. Musiałam go jakoś odzyskać. Z pomoca przyszedł mi rytualista ze strony urok-milosny.pl spróbowałam rytuału na powrót partnera i rzeczywiście powrócił. Jednakże muszę stwierdzić, że pomimo iż widze jak mu zależy, ja już nie jestem tą samą ufną kobietą. Ślad po rozstaniu już na zawsze pozostanie w mojej psychice.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja znalazłam miłość przez internet, chociaż muszę przyznać, że było bardzo ciężko....zakochałam się po kilku spotkaniach, a tymczasem on był niezdecydowany.....zamówiłam wtedy rytuał miłosny na stronie biala-magia.pl i jego podejście do mnie całkowicie się zmieniło. Zakochał się we mnie i obecnie tworzymy zgrana parę.

    OdpowiedzUsuń