2012-12-05

Wieści na początek grudnia

Wobec nawału pracy, niestety, jestem zmuszona odrobinę zaniedbać bloga, ale przekazuję świeże wieści z poletka ebookowego.

W serwisie RW2010 można za darmo ściągnąć antologię "Rok 2012" zawierającą dwadzieścia dziewięć utworów, których autorami są pisarze, jacy współpracowali z tym wydawnictwem przez ostatni rok. To przegląd opowiadań już dostępnych za darmo w serwisie 2010, ale zebranych teraz razem, w jednym tomie. Są tam m.in. po 2 teksty Romka Pawlaka, Dawida Juraszka oraz Andrzeja Sawickiego. Są też moje: "Kłopot barona Hoogstratena" i "Córka sztukmistrza".




A ja podjęłam decyzję - trochę szaloną, ale dotychczasowe doświadczenia każą mi przypuszczać, że to może być dobry pomysł. Tomy 2 i 3 "Teatru węży" wyjdą w 2013 r. jako ebooki w wydawnictwie RW2010. Premiera tomu 2, "Pośród cieni", bardzo wstępnie została zaplanowana na 5 marca.

Powody? Niepewność co do możliwości wydania na papierze (nie uśmiechają mi się kolejne miesiące czy lata czekania), dynamiczny rozwój RW2010 i ich zaangażowanie w promocję autorów, obiecujące wyniki sprzedaży "Po stronie mroku" - a przede wszystkim chęć, żeby kolejne części cyklu o Krzyczącym wreszcie trafiły do ludzi, zwłaszcza do tych, którym spodobał się pierwszy tom.

Poza tym zawsze lepiej być tym, który bada nowe szlaki, zamiast siedzieć i wzdychać.

A "Po stronie mroku" cichutko dotarło na 54. miejsce na liście najlepiej się sprzedających ebooków w Empik.com - dobrze, dobrze, tylko tak dalej.


3 komentarze:

  1. Trudna decyzja, ale chyba słuszna. Wydawanie 2 tomu po latach czekania, trochę mija się z celem. dodatkowo pierwszy tom często już nie podoba się autorowi/autorce.
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :) Tak, to święta prawda, że nie należy zbyt długo przewlekać pisania cyklu, bo można do niego stracić serce. Dlatego chcę skończyć i wydać całość "Teatru węży", póki jeszcze jestem w klimacie, i iść dalej do przodu.

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Nie spodziewałam się tego, na pewno nie mogło to być łatwe, ale moim zdaniem słusznie. Choć wypowiadam się z subiektywnego punktu widzenia fanki oczekującej kolejnej części.

    OdpowiedzUsuń