2013-04-03

Bardzo śnieżna wiosna


Słuchajcie, to skandal! Kto ukradł wiosnę?? Już mniejsza z tym, że w trakcie Pyrkonu w Poznaniu temperatury nocą sięgały podobno -17 przy gruncie... Mamy kwiecień - tak, KWIECIEŃ - a za moim oknem szaleje prawdziwa zamieć śnieżna! Na dworze wszędzie biało, aż pstryknęłam zdjęcie na pamiątkę!





Kocica w tych uroczych okolicznościach przyrody preferuje kaloryfer. I wcale się jej nie dziwię.



A sfrustrowana tym, że jest zimno i nie można posiedzieć dłużej na dworze, bo wiatr rozwiewa futro, a śnieg ziębi w łapki, zrobiła ostatnio ze swoją drapką to:




Abstrahując od kaprysów pogody i wyczynów kocich - z niemałym zaskoczeniem uświadomiłam sobie dzisiaj, że wkrótce minie rok od czasu, gdy założyłam tego bloga. Będzie trzeba z tej okazji zrobić jakieś podsumowanie i wyznaczyć sobie jakieś cele na rok przyszły. Aż strach się bać.

Z ciekawych wydarzeń bieżących (powiedzmy, że bieżących) - kiedy wróciłam z Pyrkonu, odkryłam, że "Dwie karty" zawędrowały tymczasem na pierwsze miejsce na liście bestsellerów Empiku w kategorii: Ebooki - Literatura - Fantastyka! Pobyły tam chwilę i spadły, ale swego dopięły - mają teraz plakietkę "Bestseller"!






I żeby zakończyć innym optymistycznym akcentem - czytelniczka z Krakowa przysłała mi takie oto urocze zdjęcie. Świnka morska wabi się Cykorek.



Fot. Monika Nowak

Trzymajcie się ciepło w ten, ekhm, wiosenny inaczej czas!


1 komentarz:

  1. Ale fajny kot!Ale ma futro!I wie co dobre.
    Gratulacje!
    100 lat na rocznice!


    Chomik

    OdpowiedzUsuń