2013-07-31

Bitowe sion z dodatkiem gruszki na sofie


Uffff. Melduję, że żyję, ale wiszące nad głową deadline'y oraz sprawy bieżące zmuszają mnie do odsunięcia bloga, póki co, na dalszy plan.

Piszę nowy tekst. Żeby było ciekawiej - jest to tekst sf. Zuuuupeeeeełnie inny niż teksty o Krzyczącym. Nie ma też nic wspólnego z "Opowieścią o śpiących królewnach" z antologii "Science fiction po polsku". Dzieje się w USA za jakieś trzydzieści, czterdzieści lat i docelowo - no cóż - ma być powieścią. Na razie mam konspekt, bohaterów i malutki zalążek akcji, czyli jestem na etapie dla mnie najtrudniejszym, bo doświadczenie pokazuje, że im dalej, tym łatwiej.

Poza tym słychać u mnie zasadniczo to, co zwykle. Tłumaczenia się tłumaczą, kot korzysta z lata i siedzi całymi dniami na dworze, a dział literacki Esensji, po krótkim wakacyjnym przestoju, w najbliższych dniach zamieści lekko obrazoburcze opowiadanie Jacka Wróbla "Oskar Jota, człowiek wiary".

Spędzając kolejną noc przy netbooku (noc jest moją preferowaną porą pracy - ciemno, cicho, spokojnie) i puszczając sobie z You Tube piosenki na słuchawkach, żeby nie dopadała mnie senność, natrafiłam na coś takiego:






Nie jest to muzyka, jakiej zwykle słucham, ale wybiórczo ten kawałek "coś w sobie ma". Kojarzy mi się z Anyah, demonessą z cyklu o Krzyczącym (tylko dlaczego w teledysku pojawiają się zakonnice i damskie zapasy w błocie?).

Ciekawostka: jeśli wyszukacie w Google tekst tej piosenki, wkleicie ją w Google Translate i skorzystacie z funkcji "Wykryj język" (tekst, zdaje się, nie jest ani po łacinie, ani po włosku - strony z tłumaczeniami tekstów piosenek informują, że to jakaś pseudołacina), to Google Translate zidentyfikuje język jako włoski i wyrzuci następujące cudo:

Infantate Devora inefane wiosło
Sen sompale devonore inselivo
Amalia
Demony Infanati gruszka bitowe sion
Sen sor sofa
Sen słońce couch
Re diva Enore
Sofa Król sensoliva
Dore czujnik sensoliva
sofa sofa


Bitowe sion z dodatkiem gruszki na sofie (a może nawet z czujnikiem w szklance) kojarzy mi się z jakimś drinkiem, który mogliby zamawiać bohaterowie w powieści sf na wesoło.



1 komentarz:

  1. Fajna ta piosenka.Kot korzysta i ja korzystam z lata,a noc też lubię.

    Chomik

    OdpowiedzUsuń