2013-10-15

"W mocy wichru" - okładki wersji ebookowej


Mam wstępne projekty okładek do ebookowego wydania "W mocy wichru", III tomu cyklu "Teatr węży". Z przyczyn technicznych cegłę trzeba podzielić, więc ebook ukaże się w dwóch częściach.

Projekt okładki może się jeszcze odrobinę zmienić, więc proszę o nieupublicznianie dalej, póki co.

Terminy premier w serwisie RW2010:
5 listopada 2013 - część I
12 listopada 2013 - część II




Premiera wersji papierowej, jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem (a powinno), będzie miała miejsce 8 listopada, na Falkonie w Lublinie.



8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Absolutnie się z Tobą zgadzam. Klimatyczne:-)
      Tylko się zastanawiam co ja będę robił przez tydzień czekając na drugą część:-( ... i który z nas prędzej napisze posta;-)

      Usuń
    2. A ja jestem ciekawa treści tych postów, bo książka zawiera parę niespodzianek ;)

      Usuń
    3. Andrzeju myślę, że ty będziesz szybszy, u mnie ostatnio kiepsko z czasem.

      Usuń
  2. Ładne,niebanalne.Stylowe.

    Chomik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Bazą dla projektu był obraz Albrechta Duerera "Portret młodej wenecjanki".

      Usuń
  3. Hm, ebooka nie da się wydać w całości, więc będzie dzielony, ale grubą książkę papierową się da, więc będzie jedna? Jakim cudem? Tzn. zawsze mi się wydawało, że to papier ma ograniczoną objętość, a do ebooka można wepchnąć dowolną ilość stron... Czy ja czegoś nie rozumiem?
    A okładki całkiem fajne, zwłaszcza te ebookowe. Papierowa nie jest zła, ale imho klimatem nijak nie pasuje - nadawałaby się raczej do jakiegoś wesołego fantasy, taka jest milutka i zieloniutka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pytanie trzeba zadać ekipie RW2010. Ja się na sprzedawaniu ebooków nie znam, ale wiem, że długi zbiór opowiadań Dawida Juraszka o bakałarzu Xiao Longu również został podzielony na dwie części. Nie zdziwiłabym się, gdyby chodziło o to, że dwa tańsze ebooki będą się sprzedawać lepiej niż jeden droższy, ale równie dobrze to może jednak być kwestia rozmiaru pliku (że zbyt duży niewygodnie się otwiera na czytnikach?) Nie mam pojęcia.

      Usuń