2014-07-09

Update z frontu kociego


Dziś mija dziesiąty dzień, odkąd Sammecik siedzi zamknięty w łazience. Chłopak lekko świruje z nudów i wcale mu się nie dziwię. Co tylko dorwie w łapki - pogryzie i poszarpie, czy będzie to rolka papierowych ręczników, czy tekturowe opakowanie od leku, na szczęście puste. Rozrzuca żwirek, gra w hokeja swoją miską, a nawet... kupą wygrzebaną z kuwety. Poza tym miaukoli rozpaczliwie od rana do nocy. Musiałam usunąć wszystko, co stało na półeczce nad wanną i stanowiło dla niego zagrożenie w wypadku połknięcia/upaprania się (gąbki, pumeksy, szampony, środki czyszczące), a podłogę w łazience myję za każdym razem, kiedy wyląduje na niej jakaś niespodzianka kuwetowa. Koci katar już zasadniczo ustąpił, natomiast z posiewu wynika niestety, że zmiany za uszkami są spowodowane grzybem. Smarowałam je Clotrimazolem i już zarastają futerkiem, ale Sammeta i tak czeka doustna kuracja lekiem przeciwgrzybiczym, żeby zlikwidować nosicielstwo. Mam nadzieję, że biedaczek to przetrwa i lek nie załatwi mu wątroby na amen.

Ponieważ Ofelia i tak przebywa prawie wyłącznie na dworze, a dywanów ani wyściełanych mebli nie posiadamy, dwa razy dziennie puszczam Sammeta na "wybieg" na pokoje - podłoga i tak jest regularnie odkurzana i myta w związku z remontem, więc stwierdziłam, że nie będę popadać w paranoję na punkcie tego nieszczęsnego grzyba. Diabełek jeden już zdążył mi przewrócić stojący na półce wazon pełen muszli i wysypać wszystkie muszle na podłogę - jestem bardzo ciekawa, co jeszcze zbroi, bo obawiam się, że ma wszelkie predyspozycje do tego, aby broić dużo i barwnie.

Z dobrych wieści - apetyt chłopakowi dopisuje i od 30 kwietnia przybraliśmy na wadze dokładnie 400 g, z 950 g na 1350 g. Już nie wyglądamy jak wypłosz ze szczurzym ogonkiem i wielkimi uszami, tylko jak chudziutki, ale bardzo wesoły kotek.

Piosenka na dziś, która dobrze oddaje charakter tego łobuza (wiedziałam, jakie imię mu nadać!) - Edguy, "Lavatory Love Machine".






1 komentarz:

  1. aby broić dużo i barwnie...
    hehe...Będzie wesoło..Dobrze,ze ma apetyt.
    Kto ratuje jedno życie ,ratuje cały świat.

    Chomik

    OdpowiedzUsuń