2014-09-30

"Po stronie mroku" - nowe wydanie papierowe!


Już wkrótce nakładem wydawnictwa Sumptibus ("papierowa wersja" Oficyny Wydawniczej RW2010) ukaże się "Po stronie mroku" na papierze, w nowej szacie graficznej:



I jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem - a wszystko wskazuje na to, że powinno - ta wersja wypłynie na szerokie wody hurtowni i księgarń, powinna trafić nawet do Empiku :) Długo na to czekałam i bardzo się cieszę. Bez fałszywej skromności - uważam, że to dobry zbiór opowiadań i zasługuje na to, żeby trafić do rąk liczniejszego grona niż tylko garstka zapaleńców.

Poza okładką, w samej książce nie zmienia się praktycznie nic, nie licząc likwidacji jednej czy dwóch literówek. Osoby, które posiadają papierową "edycję limitowaną" zbiorku (wydrukowane cyfrowo zostało 100 egzemplarzy, z tą samą okładką co ebook), niech nie żałują, bo może za pięćdziesiąt lat to będzie rzadkość kolekcjonerska ;) Ja osobiście mam do niej sentyment, też ładnie wygląda na półce. Dysponuję jeszcze mniej więcej dwudziestoma egzemplarzami, a treść obu wydań jest - jako się rzekło - dokładnie taka sama, więc jeśli ktoś miałby ochotę zrecenzować zbiorek u siebie na blogu, zapraszam! Piszcie na halas.agn@gmail.com.



4 komentarze:

  1. Świetna wiadomość, gratuluję :) Mam ebooka, ale chętnie postawię na półce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie! Empik,nono..Ale ja mam już moje wydanie, z autografem i nie zamienię.

    Chomik

    OdpowiedzUsuń
  3. Już się poczułam jak elita!

    Chomik

    OdpowiedzUsuń