2014-10-25

Współczesne eliksiry miłosne - cztery przepisy


W dawnych wiekach warzenie eliksirów miłosnych było bardzo ważną częścią profesji czarownic. Uważano, że istnieją zioła zdolne rozniecić pożądanie - takie działanie miały posiadać między innymi lubczyk i rozmaryn - bądź je skutecznie wygasić, odstraszając zalotnika od panny. Opowieść o Tristanie i Izoldzie mówi, że ci legendarni kochankowie zapałali ku sobie miłością po tym, jak przypadkowo wypili zaprawione ziołami wino, które Izolda otrzymała od swojej matki i miała je w noc poślubną podać swemu prawowitemu małżonkowi. Tak zwane napoje miłosne, mające spowodować zakochanie się lub co najmniej ukierunkowany pociąg seksualny, sporządzano z rozmaitych, niekoniecznie apetycznych składników, dodając do nich na przykład krew miesięczną albo wodę, w której kobieta się umyła. 

W odmętach Internetu wyszukałam cztery przepisy na współczesne eliksiry miłosne o rozmaitym charakterze - jest wśród nich przepis na pachnącą herbatę, dwa warianty perfum oraz koktajl. Jeżeli macie ochotę poeksperymentować - życzę miłej zabawy.

Uwaga: Przepisy na mikstury zamieszczam tu w charakterze ciekawostki kulturowej oraz jako inspirację dla osób piszących fantasy. NIE PRAKTYKUJĘ MAGII. Pisanie do mnie z prośbą o pomoc w tej dziedzinie mija się z celem!

Przepisów nie testowałam na sobie i nie odpowiadam za ewentualne skutki zdrowotne wywołane ich zastosowaniem (na przykład uczulenie).



Zdjęcie: zirconicusso / FreeDigitalPhotos.net


Herbata miłosna 

1 szczypta rozmarynu
2 łyżeczki dobrej czarnej herbaty sypanej
2 szczypty tymianku
3 szczypty startej gałki muszkatołowej
3 listki świeżej mięty
6 świeżych płatków róży
6 liści cytryny
3 szklanki wody źródlanej
opcjonalnie: cukier lub miód

Aby sprawić, żeby wybrana osoba się w nas zakochała - parzymy tę herbatę w piątek, kiedy księżyc jest w fazie pomiędzy nowiem a pełnią. Umieszczamy wszystkie składniki w dzbanuszku ceramicznym lub miedzianym i zalewamy gotującą się źródlaną wodą. Gdy napar naciągnie - ewentualnie można go osłodzić cukrem lub miodem.

W następny piątek parzymy kolejny dzbanuszek herbaty i znowu częstujemy nią naszą "ofiarę". Czekamy cierpliwie na efekty.


Perfumy wzbudzające pożądanie
  
6 kropli olejku paczulowego
6 kropli olejku z drzewa sandałowego
6 kropli olejku różanego
6 kropli olejku goździkowego
6 kropli olejku z gałki muszkatołowej
6 kropli oliwy z oliwek

Kobieta powinna się lekko posmarować tą miksturą za każdym razem, kiedy będzie przebywać w obecności osoby, której pożądanie stara się wzbudzić. Uwaga - istnieje ryzyko, że przy okazji ściągnie na siebie uwagę innych mężczyzn (opisana mieszanka zapachowa podobno działa bardzo mocno). Jeżeli to mężczyzna chce wzbudzić zainteresowanie kobiety, powinien zamiast olejku różanego zastosować olejek bursztynowy. Przepis pochodzi ze strony http://witchesofthecraft.com .

Uwaga! Olejki eteryczne mogą uczulać lub podrażnić skórę!
 

Miłosne perfumy w kostce

112 g wosku pszczelego
1/2 szklanki oleju ze słodkich migdałów
1 łyżka stołowa olejku lawendowego

Na łaźni wodnej roztopić wosk w oleju. Zdjąć z ognia. Wmieszać olejek eteryczny. Mieszać przez ok. minutę, następnie rozlać do pojemniczków (najlepiej szklanych) i pozwolić, żeby mieszanka ostygła. Również i ten przepis wzięłam ze strony http://witchesofthecraft.com .
 

I na koniec opcja nieco snobistyczna:

Koktajl "eliksir miłosny"
 
Tam, gdzie na trzeźwo się nie da - trzeba się wspomóc procentami! Przepis pochodzi ze strony http://www.drinksmixer.com .

28 ml wódki Absolut 
28 ml likieru migdałowego amaretto
28 ml brzoskwiniowego sznapsa
28 ml soku pomarańczowego 
28 ml soku żurawinowego 
kostki lodu

Wlać wszystkie składniki do shakera z lodem, dobrze wstrząsnąć i zaserwować z kostkami lodu.






6 komentarzy:

  1. Jestem Bob Odia chcę powiedzieć wielkie dzięki Pa Oba który przywrócił moją żonę po rozwiodła mi dwa lata temu, kocham tę kobietę tak bardzo, bo ona jest matką moich dzieci i kocham ją tak bardzo, ale nigdy nie wiedział, co było po niej, że się jej myśli, że ją zdradza, więc poprosiła o rozwód, ale chcę dać duży appreciations do wielkiego Pa Oba który sprowadził ją z powrotem do mojego życia, a teraz ja i moja żona i dzieci żyją długo i szczęśliwie, jak nigdy wcześniej, więc chcę Ci ludzie podziękować Pa OBA za pomoc.
    Jeśli są jakieś problemy i jesteś zagubiony i nie wiem co robić, po prostu spróbuj Pa OBA i skontaktować się z nim na obastarspell@gmail.com lub odwiedzić http://obastarspell.webs.com uzyskać więcej informacji, że może ci pomóc z tego problemów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem Bob Odia chcę powiedzieć wielkie dzięki Pa Oba który przywrócił moją żonę po rozwiodła mi dwa lata temu, kocham tę kobietę tak bardzo, bo ona jest matką moich dzieci i kocham ją tak bardzo, ale nigdy nie wiedział, co było po niej, że się jej myśli, że ją zdradza, więc poprosiła o rozwód, ale chcę dać duży appreciations do wielkiego Pa Oba który sprowadził ją z powrotem do mojego życia, a teraz ja i moja żona i dzieci żyją długo i szczęśliwie, jak nigdy wcześniej, więc chcę Ci ludzie podziękować Pa OBA za pomoc.
    Jeśli są jakieś problemy i jesteś zagubiony i nie wiem co robić, po prostu spróbuj Pa OBA i skontaktować się z nim na obastarspell@gmail.com lub odwiedzić http://obastarspell.webs.com uzyskać więcej informacji, że może ci pomóc z tego problemów.

    OdpowiedzUsuń
  3. WELCOME TO DR.AKHERE SPELL TEMPLE(AKHERETEMPLE@GMAIL.COM)

    HELLO ARE YOU IN ANY DIFFICULT SITUATION THAT YOU THINK THAT THE SITUATION YOU ARE PASSING THROUGH CANNOT BE SOLVE AM TELLING YOU NOW THAT YOU SHOULD WORRY NO MORE,I AM DR.HENRY A SPELL CASTER I HAVE DONE SPELL TO DIFFERENT CALIBRE'S OF PEOPLE AROUND THE WORLD SO PANIC NO MORE

    IF YOU HAVE ANY OF THE BELOW PROBLEMS,THINK NO MORE BECAUSE YOU HAVE

    NO PROBLEMS AS FAR AS DR HENRY IS CONCERN:::

    GENERAL LOVE SPELLS,

    SPELLS TO MAKE IMPOTENCE PRODUCTIVE,

    SPELLS TO GET YOUR EX BACK,

    SPELLS TO MAKE YOUR WIFE GIVE BIRTH,

    SPELLS TO CAST OUT DEMONS,

    SPELLS FOR PREGNANCY,

    SPELLS FOR SEX,

    SPELLS FOR MARRIAGE,

    SPELLS FOR MONEY,

    SPELLS FOR BUSINESS,

    SPELLS FOR ALL KINDS OF SICKNESS

    IF YOU NEED ANY OF THE ABOVE HELP JUST CONTACT THE GREAT DR AKHERE TEMPLE ON AKHERETEMPLE@GMAIL.COM

    THANK YOU.

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG!! This is certainly a shocking and a genuine Testimony i have ever
    seen..I visited a forum here on the internet on the 20TH OF JUNE 2014,
    after my husband separated me and my marriage of 8 years was broken down
    and i was totally inconsolable and without hope because i have tried all
    means to get my husband back after much pleading and did everything
    possible to make sure that he comes back, but nothing worked out for me....
    And i saw a marvelous testimony with this email dress

    AKHERETEMPLE@GMAIL.COM

    of this powerful and great spell caster called
    Dr Akhere on the forum.. And i saw how Dr Akhere reunited a family and
    brought the Husband of a woman back to her in just 24 hours..I never
    believed it, because i never heard nor learnt anything about magic before..
    Not a soul would have been able to influence me about magical spells, not
    until Dr Akhere did it for me and restored my marriage of 8 years back to me
    and brought my spouse back to me in the same 24 hours just as i read on the
    internet..i was truly astonished and shocked when my husband came to my
    house and knelt down begging for forgiveness and for me to accept him
    back.. I am really short of expressions, and i don't know how much to
    convey my appreciation to you Dr Akhere you are certainly a God sent to me
    and my entire life and family.. he did his work just as he guaranteed me in
    24 hours and it yielded an optimistic result to me and i was able to get my
    Husband back. right now my Husband has falling so much in love with me and
    my kids like never before. This spell casting isn't brain washing but he
    opened up his eyes to see how much i love and wanted him, i really don't
    know how best to be grateful to you Dr Akhere for bringing happiness into
    my life and family, and now i am a joyful woman once again.. here is his
    Email: AKHERETEMPLE@GMAIL.COM


    OdpowiedzUsuń
  5. O MÓJ BOŻE!! To z pewnością szokujące i prawdziwe świadectwo, jakie kiedykolwiek miałem
    Widziałem .. Odwiedziłem forum tutaj w internecie w dniach 20-go lipca br.
    Po moim mężu rozłączył mnie, a moje małżeństwo z 8 lat zostało zerwane
    I byłem całkowicie niespokojny i bez nadziei, bo próbowałem wszystkich
    Oznacza odzyskanie mojego męża po wielu błaganiach i zrobieniu wszystkiego
    Aby upewnić się, że wraca, ale nic mi nie pomogło.
    I widziałam cudowne świadectwo z tej e-mailowej sukience
     
    AKHERETEMPLE@GMAIL.COM

    Tego potężnego i wielkiego mistrza zaklęć nazywa
    Dr Akhere na forum .. I zobaczyłem, jak Dr Akhere zjednoczył rodzinę i
    Przyniósł Mężowi kobiety z powrotem do niej w ciągu 24 godzin .. nigdy nie
    Uwierzył w to, bo nigdy nie słyszałem ani nie dowiedziałem się nic o magii ..
    Nie dusza mogłaby mnie wpłynąć na magiczne zaklęcia, a nie
    Aż Dr Akhere zrobił to dla mnie i przywrócił moje małżeństwo 8 lat temu
    I przyniósł mojego małżonka do mnie w ciągu 24 godzin, tak jak przeczytałem w
    Internet..i był naprawdę zaskoczony i zszokowany, gdy mój mąż przyszedł do mnie
    Dom i klękam błagając o przebaczenie i zaakceptować go
    Z powrotem .. Naprawdę brakuje mi wyrażeń i nie wiem, jak wiele
    Przekazuję moje uznanie dla ciebie Dr Akhere, na pewno jesteś Bogiem wysłanym do mnie
    I całe moje życie i rodzinę ... wykonał swoją pracę tak, jak mnie zapewnił
    24 godziny i przyniósł optymistyczny wynik dla mnie i byłem w stanie dostać mój
    Mąż w tył. Teraz mój mąż tak bardzo mnie kocha
    Moje dzieci jak nigdy dotąd. To czarowanie nie jest mózgiem, ale on
    Otworzył oczy, aby zobaczyć, jak bardzo kocham i chciałem go, naprawdę nie
    Wiem, jak najlepiej być ci wdzięczni Dr Akhere za wniesienie szczęścia
    Moje życie i rodzina, a teraz jestem radosną kobietą .. oto jego
    E-mail: AKHERETEMPLE@GMAIL.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. Thank you Pa Oba for helping me to get my ex boyfriend back to me. Hey friends, you may visit http://obastarspell.webs.com or email him on obastarspell@gmail.com and you may find a help to that your love and your ex problems

    OdpowiedzUsuń