2014-11-04

Falkon 2014 - moje punkty programu





Ahoj wszyscy, którzy wybierają się na Falkon w Lublinie! To już niedługo, bo od 7 do 10 listopada. Tegoroczny Falkon po raz trzeci będzie się odbywał w budynkach Targów Lublin, a w związku z długim weekendem, fantastyczne atrakcje będą trwać od piątku do poniedziałku.

Oto moje punkty programu:

Sobota 13:00
Prelekcja Płanetnik na południcy jedzie i zmorą pogania - polska demonologia ludowa (Targi Lublin, sala konferencyjna B2)

Opis:
Wyobraźnia naszych przodków zaludniała lasy, pola i gościńce mnóstwem istot o charakterze demonicznym. Dziś te barwne wierzenia niemal zupełnie już zanikły. Dlaczego nie należy chodzić po miedzach w samo południe? Komu groziło obsikanie przez nocnice? Jak można oswoić chobołda, zwanego również kłobukiem? I czy utopce potrafią robić na drutach?
 

Niedziela 19:00 -  Spotkanie autorskie (Targi Lublin, sala konferencyjna B2).

Niedziela 20:00 - Dyżur autografowy 


UWAGA! W informatorze niestety wkradł się błąd - zamiast mojego spotkania autorskiego w niedzielę o 19:00 wpisane jest (powtórnie) spotkanie z Markiem Huberathem. Skonsultowałam się z organizatorami, żeby to wyjaśnić. Marek Huberath ma swoje spotkanie autorskie w sobotę o 10:00 w sali konferencyjnej B2. W tabeli programowej jestem wpisana prawidłowo.

W tym roku nie prowadzę na Falkonie warsztatów literackich - możliwe, że będą za rok. 

Gdyby ktoś planował mnie łapać na korytarzu celem porozmawiania, pokazania próbki tekstu, cokolwiek w tym guście... to największe szanse ma w sobotę oraz w niedzielę po południu; w piątek nie będzie mnie na pewno, a w poniedziałek nie wiem, zobaczę.

Do zobaczenia na konwencie!  


 

1 komentarz: