2015-04-25

Warsztaty literackie 27 kwietnia


Ponad dwadzieścia pięć tysięcy fantastów bawi się w Poznaniu na Pyrkonie (w ubiegłym roku ten konwent odwiedziło ćwierć miliona uczestników, wszystko wskazuje na to, że teraz padnie kolejny rekord frekwencji). Z tych trzech Pyrkonów, na których byłam (2011, 2012, 2013), wspomnienia mam cudne, ale po tym, jak dzisiaj w pięknym słońcu poszłam na długi wiosenny spacer, stwierdziłam (wiem, herezja!), że w sumie nie żałuję AŻ tak bardzo, że nie spędzam kwietniowego weekendu w budynkach Targów Poznańskich. 

Ale Pyrkon Pyrkonem, a ja mam dzisiaj ogłoszenie niejako z własnego podwórka. W Domu Kultury "Narnia" zakończył się remont i - po czteromiesięcznej przerwie - ponownie startują warsztaty literackie. Pierwsze tegoroczne spotkanie: 27 kwietnia (najbliższy poniedziałek), 18:00 - 20:00. Serdecznie zapraszam wszystkich zainteresowanych na ul. Lwowską 12! Warsztaty będą się odbywać regularnie przez resztę roku w poniedziałki o tej samej godzinie, co 2 tygodnie, z przerwą wakacyjną (łącznie do grudnia ma się odbyć 15 spotkań, na dniach podam terminy dla całego cyklu). Dołączyć można w każdym momencie, można też przyjść jednorazowo, żeby sprawdzić, jak to wygląda. Każdy uczestnik - zarówno początkujący, jak i taki z dorobkiem w postaci publikacji - będzie mile widziany, nie gryziemy! Uczestnictwo w warsztatach oczywiście nic nie kosztuje. Na zajęciach - podobnie jak w ubiegłym roku - zajmujemy się wyłącznie prozą, w dziedzinie poezji nie czuję się kompetentna, żeby oceniać i doradzać. 

Nowe osoby zainteresowane uczestnictwem w warsztatach proszę o kontakt - halas.agn@gmail.com - i przysłanie krótkiej próbki tekstu (ok. 2 znormalizowane strony: 3-4 tys. znaków ze spacjami) lub przyniesienie wydruku bezpośrednio na zajęcia, ale można też przyjść "tak po prostu", bez niczego.










2 komentarze:

  1. Co się stało z Pani drugim blogiem "Czytamy opowiadania"? Był niezły i lubiłem tam zaglądać?
    Radek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tymczasowo zdecydowałam się zdjąć go z sieci - od kilku miesięcy brakuje mi czasu nawet na to, żeby się zajmować jednym blogiem, a co dopiero trzema... Może kiedyś wróci online.

      Usuń