2015-12-01

Biblioteka Klubu Esensji - edycja trzecia!


Mrok miewa różne oblicza. Czy spojrzy na ciebie oczami młodej akrobatki z cyrku, czy dwubarwnymi ślepiami kota, w którego wcieliła się dusza nieśmiertelnego alchemika? A może następnym razem, gdy zobaczysz księżyc w pełni, poczujesz niebezpieczną, kowbojską tęsknotę za wolnością?

Po różnych perturbacjach organizacyjnych światło dzienne nareszcie ujrzał trzeci numer specjalny Esensji z serii "Biblioteka Klubu Esensji". Jest to ni mniej, ni więcej, tylko antologia grozy pod tytułem "Dziecko w domu". Zebraliśmy w niej zarówno klasyczne opowiadania grozy, jak i takie, w których wątek "z dreszczykiem" został spleciony z elementami typowymi dla innych konwencji.

Gwiazdą tomu jest Aneta Jadowska, znana z cyklu urban fantasy o Dorze Wilk. W zbiorku znalazły się też opowiadania Maćka Żytowieckiego (autor powieści Mój prywatny demon oraz Mój sługa, Ezra), Aleksandry Zielińskiej (autorka powieści Przypadek Alicji wydanej przez W.A.B.) oraz Jacka Wróbla, który niedawno debiutował zbiorem opowiadań pt. Cuda i dziwy mistrza Haxerlina



Oficjalna informacja o antologii znajduje się tutaj, a opis zbiorku tutaj.
 
Co należy zrobić aby otrzymać antologię w formacie ePub?
  1. Wysłać prośbę o ebooka na adres klub@redakcja.esensja.pl.
  2. Po wysłaniu prośby, na adres, z którego pisaliście, otrzymacie ebooka „Dziecko w domu”.
  3. W mailu otrzymacie również prośbę o wsparcie Esensji kwotą minimum 5 zł, wraz z numerem konta, na jaki powinien zostać wykonany przelew. Wpłaty należy dokonać na konto nr 51 1140 2017 0000 4802 0724 0973.
  4. Osoby, które wpłacą powyżej średniej wpłat, wezmą udział w losowaniu upominków książkowych. Losowanie odbędzie się po zakończeniu edycji – w lutym 2016 r.
  5. Osoba, która dokona najwyższej wpłaty do końca stycznia 2016, otrzyma w prezencie pakiet książek.

Gdyby po wysłaniu maila nie dotarł do Was mail zwrotny z ebookiem, w pierwszej kolejności sprawdźcie folder "Spam".

 

2 komentarze:

  1. Lubię Żytowieckiego i dobrze mi się czyta Jadowską.Szkoda, że to ebook.A Ty?

    Chomik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie w tym zbiorku nie ma, bo moje opowiadanie "Cena, której zażądała Nyht" znalazło się w pierwszej antologii z serii Biblioteka Klubu Esensji ("Kot na sznurku") i trochę głupio by mi było umieścić swój tekst w kolejnej, zwłaszcza że to ja przeprowadzam selekcję opowiadań. Poza tym nie miałam akurat w szufladzie żadnego opowiadania grozy :)

      Usuń