2016-03-12

Wieści marcowe i zdjęcia kocie


Z niczym ostatnio nie nadążam - nie wiem, czy to wina przedwiośnia i zmęczenia po zimie, czy jeszcze innych niesprecyzowanych czynników. Jutro przed południem na blogu pojawi się coś, co powinno się tutaj pojawić już dawno - ten fragment "Olgi i ostów", który jest udostępniony w księgarniach internetowych jako darmowa próbka książki. Jakoś umknął mi fakt, że jeszcze nie go nie zamieściłam u siebie.

W najbliższy poniedziałek czeka mnie wystąpienie w lubelskiej telewizji internetowej Niezależny Lublin http://nl24.tv/ - kiedyś już wzięłam udział w audycji u nich i mówiłam o korzeniach nurtu fantasy w literaturze, a tym razem będę opowiadać o swojej książce. Bardzo zazdroszczę wszystkim, którzy w trakcie wystąpień medialnych czują się jak ryba w wodzie - dla mnie to jest zawsze olbrzymi stres, nawet jeśli (podobno) na zewnątrz tego nie widać. W dodatku o "Oldze..." niełatwo się opowiada, bo ciężko wyjaśnić w dwóch, a nawet w trzech zdaniach, o czym ta książka jest - jest trochę jak pojawiający się w fabule kolorowy koc zszywany z kawałków - ale będę próbować!

Dzisiaj dowiedziałam się też, że w tym roku znów będę prowadzić warsztaty literackie w Fantastycznym Centrum Kultury przy ul. Lwowskiej 12 w Lublinie (dawny Dom Kultury "Narnia") - na razie do września, a potem się zobaczy.

I na koniec jeszcze porcja zdjęć kota Sammeta, który nie wiedzieć kiedy z drobnego łobuziaka zmienił się w potężnego burego zbója. Nieobecna na zdjęciach Ofelia miewa się dobrze, kryzę ma jak zawsze wylizaną na śnieżnobiało, ale jakoś nie pozuje ostatnio w żadnych malowniczych miejscach - ma już swoje lata i najchętniej przesypia większość dnia konwencjonalnie, na kanapie.




Kot w spodniach (jak widać zmieścił się idealnie...)


Kot w miejscu, gdzie koty czują się bosko, nawet jeśli siedzi się tam troszkę niewygodnie.


Kot bibelot.


Na desce do prasowania - deska aż pod nim skrzypi...


Speleolog w czeluściach szafki.




2 komentarze:

  1. Ale fajny kot,co za oczy!
    znów będę prowadzić warsztaty literackie -za pieniądze,mam nadzieję?

    Chomik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale płaci mi Fantastyczne Centrum Kultury, a nie uczestnicy. Dla uczestników warsztaty są bezpłatne!

      Usuń