2016-07-24

News przez duże N!


Drodzy moi, mam wieści. A w zasadzie WIEŚCI.

Wszystkie trzy tomy "Teatru węży" niedługo znikną przejściowo z dystrybucji (wersja papierowa Solarisu na dniach, wersja ebookowa zostanie wycofana od dystrybutorów z końcem sierpnia), albowiem - uwaga - w 2017 r. mają zostać wznowione w normalnym obiegu przez duże, znane wydawnictwo. Umowy zostały już podpisane, nazwy wydawnictwa na razie nie podaję, dopóki online nie pojawiła się oficjalna zapowiedź.

Oczywiście cieszę się strasznie i mam nadzieję, że dzięki temu wznowieniu więcej czytelników zainteresuje się żmijem oraz światem Zmroczy. Nowa książka o Krzyczącym pisze się pomału, chociaż praca na razie idzie jak po grudzie, z przestojami i radykalnymi zmianami koncepcji (jeden wątek ostatnio wyleciał i został przerobiony na ten ukończony samodzielny tekst, którym się pochwaliłam kilka dni temu).

Jeżeli ktoś nie wie, kim jest żmij, a chciałby się dowiedzieć, polecam wpis Krzyczący w Ciemności, gdzie jest dużo informacji o tej postaci oraz linki do kilku opowiadań dostępnych online.

Ilustracja: Magdalena Wolff




12 komentarzy:

  1. Gratuluję!

    To pisałam ja, Hanna Fronczak, śpiąca królewna drugiej kategorii:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! :D Świetny pretekst żeby przeczytać całość jeszcze raz, nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A jest szansa na nowy zbór wszystkich opowiadań?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkich opowiadań ze świata Zmroczy? (z tego jakieś 90% byłoby o Krzyczącym). Kilka opowiadań o żmiju od lat wisi w sieci, a nowego materiału nie ma aż tak dużo. Proponowano mi jednak przygotowanie takiego zbiorczego zbioru - darmowego, w ebooku - w celach promocyjnych. Na razie nie podjęłam kroków w tym kierunku, ale rozważam taką możliwość, z tym że na pewno nie byłby to zbiór WSZYSTKICH opowiadań, tylko raczej "wszystkich lepszych". Niektóre teksty o Krzyczącym zostały po przerobieniu wmontowane do powieści - tych na pewno już nie będę ruszać, a dwóch starych tekstów opublikowanych pod koniec lat 90-tych nie chcę wyciągać z szafy, bo za bardzo odstają stylem od nowszych.

      Usuń
    2. Sekunduję. Ale bardziej sekunduję nowej książce :)

      Usuń
    3. O tak, jestem za "wszystkimi lepszymi" opowiadaniami w formie ebooka!

      Usuń
  4. Rewelacyjna wiadomość! Gratuluję i nie mogę się już doczekać nowej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Będzie okazja do ponownego przeczytania

    OdpowiedzUsuń